środa, 6 sierpnia 2014

DYWAN Z GAZETY

Gdy tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że będzie mój i zostanie piękną ozdobą w moim sklepiku.
Zrobiony jest bardzo starannie z gazet i wiem, że jest  "troszkę nie trwały", ale uwieczniłam go na zdjęciach i tu przetrwa dłużej. Po prostu, zachwyciłam się pomysłem i tym, jak można wykorzystać stare gazety.
Tak sobie myślę, że chyba muszę pójść na "mały odwyk":-)), chociaż mój mąż stracił nadzieję na poprawę:-) Myślał, że posiadając własny sklep wnętrzarski w wolnych chwilach będę miała dość wyszukiwania kolejnych skarbów i urządzania wnętrz - a mi przybyło kolejne miejsce do urządzania:-)



kolejne "perełki" już niedługo:-)
Pozdrawiam Gosia 

32 komentarze:

  1. świetny! Ale faktycznie trzeba z nim uważąć:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nawet zastanawiałam się, czy go nie powiesić na ścianie
      - Pozdrawiam Gosia

      Usuń
  2. Fajny jest! Podoba mi się pomysł i wiele różnych wariantów które można zrobić: rożne kolory, różne zestawienia. U mnie niestety- bez szans, dom jest wielokoci :)
    Pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego u mnie jest w sklepie:-) mam trzy cudowne koty, które sieją zniszczenie - Pozdrawiam Gosia

      Usuń
  3. Świetnie wygląda:) A może go polakierować i wtedy będzie trochę trwalszy? pozdrawiam serdecznie aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam, tylko nie mam pomysłu, czym:-) Pozdrawiam Gosia

      Usuń
  4. czego to ludzie nie wymyśla:) Gazetowego dywanu jeszcze nie widziałam, ale muszę przyznać, że prezentuje sie lepiej niz niejeden tradycyjny dywan:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreatywność i pomysłowość ludzi jest niesamowita. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Gosia

      Usuń
    2. Na pewno lepiej niż większość wykładzin, które udają "tradycyjny dywan". Taki prawdziwy tradycyjny, tkany ręcznie to raczej inna hmm...galaktyka. Pomysł znakimity tak, czy inaczej
      ~sarmatiatrading.pl

      Usuń
  5. Świetny sama ostatnio próbowałam wikliniarstwa papierowego i siedziałam i skręcałam te rurki jak świstak, powiem że robienie papierowej wikliny wciąga :)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnei kreatywniepopracy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na wykorzystanie gazet, brawo dla Ciebie ;) pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż trudno w to uwierzyć! Nie wpadłabym w życiu na taki pomysł, ale jak widać ludzka pomysłowość nie ma granic. Fajnie to wygląda! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to się jeszcze nie porwało? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I enjoy, lead to I found just what I was looking for. You've ended my 4 day lengthy hunt!

    God Bless you man. Have a great day. Bye

    Here is my site; Ask.fm hack

    OdpowiedzUsuń
  10. Gazety, takie niby nic, ale ileż mozna z nich wykonać. Super wyglada taki dywanik.
    Przyjemnego weekendu życze.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jak tam dywanik wygląda dzisiaj. Obawiam się, że może nie być już taki piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dywanik fajny, w życiu nie pomyślałabym, że można zrobić coś takiego z gazet ;) Ciekawe właśnie jak z jego trwałością ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem nie trzeba rzeczy trwałych, by nadać wnętrzu nowego uroku. No i tak nietrwały dywanik ma niezłą zaletę - jak się pobrudzi, to zawsze można go wymienić na nowy egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity pomysł. Wymaga mnóstwo pracy, ale z pewnością efekt jest bardzo satysfakcjonujący - niebawem się przekonam. Chciałabym być tak kreatywna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie dodatki we wnętrzach, najlepiej jeszcze jak są wykonane własnoręcznie. Pięknie wykonałaś ten dywanik i jestem pełen podziwu jak go w ogóle zrobiłaś bo widać bardzo dużą precyzję. Teraz we wnętrzach bardzo mocne są dodatki rękodzielnicze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny dywanik. Pomysłowy i przede wszystkim bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka praca w przewadze składa się na ten dywan :) ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszamy do skorzystania z oferty sklepu internetowego Feeby.pl! Duży wybór obrazów zadowoli każdego zainteresowanego upiększaniem. Kup obraz na płótnie, w ramie MDF lub plakat w ramie. Wybierz z setek motywów, w kategoriach takich jak: obrazy do sypialni, salonu, kuchni lub dla dzieci. Zamów też ozdobne ramki na swoje zdjęcia lub plakaty, aby dodać pokojowi uroku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę kawał dobrej roboty i świetny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo piękny i ciekawy pomysł. My z mężem właśnie się urządzamy i generalnie szukamy dobrych pomysłów :) bardzo miło zaskoczyło mnie forum Leroy Merllin gdzie na takowe można się natknąć, ewentualnie wymienić się spostrzeżeniami na tematy ogólnie związane z budową czy aranżowaniem wnętrz naszych domów/mieszkań. Już trochę mam tego dosyć, chcętnie usiadła bym i odpoczęła ale przed nami jeszcze dobre dwa tygodnie ciężkiej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super dywan, ale pewnie jego trwałość pozostawia wiele do życzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda świetnie ! :) Nigdy nie wpadłabym na taki pomysł ;)

    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda świetnie. Szkoda, że nie będzie trwały

    OdpowiedzUsuń
  24. no nie wierzę :) :) śliczny jest ten dywan... Ale może lepiej byłoby z niego zrobić lampkę nocną (oczywiście z diodami led) albo taką makatkę na ścianę? W życiu bym nie postawiła nogi na czymś takim :( szkoda by mi było

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowite, że z gazet można stworzyć takie cudo. Myślę, że po pokryciu lakierem mógłby być nieco trwalszy...

    OdpowiedzUsuń
  26. Hotmail is an email account of Microsoft Corporation. Like Google's Gmail, it is full of features usually xuyen.Neu of an email you want to register an account please follow these basic steps:
    Hotmail sign in | Hotmail sign up

    Hotmail login | Log in to hotmail

    Close hotmail account | Create a hotmail account

    Hotmail review

    Sign in to hotmail

    Create hotmail account

    Recover hotmail password

    Tank Trouble is a very interesting flash game about tanks, about war and about destruction
    TANK TROUBLE | TANK TROUBLE 2 | TANK TROUBLE 3

    One Penguin Takes it personally when he is surfing the web and stumbles upon a web site telling him that he cant fly, after that he sets his mind to research and practice flying until he can prove the world that he can..
    Slitherio | LEARN TO FLY | LEARN TO FLY 2 | LEARN TO FLY 3

    Strike Force Heroes is a new game action-packed shooter from the creators of Raze; with 3 game modes, 15 campaign missions and over 65 weapons.
    Strike Force Heroes | Strike Force Heroes 2 | Strike Force Heroes 3 | Strike Force Heroes 4

    OdpowiedzUsuń