wtorek, 15 kwietnia 2014

NOWE WYZWANIE I SZYBKIE TEMPO:-)

W ostatnim poście napisałam Wam, że nadchodzą zmiany w Wymarzonym Wnętrzu i oczywiście w moim życiu. Prowadzenie sklepu internetowego sprawiało i sprawia, mi ogromną radość i satysfakcję. Dlatego postanowiłam się odważyć i otworzyć sklep stacjonarny:-)))
W pierwszych dniach kwietnia znalazłam lokal, nie za duży, nie za mały, taki w sam raz i od razu wiedziałam, że to moje miejsce.
A teraz jestem ogromnie przejęta i zmęczona, bo oczywiście prawie z niego nie wychodzę, by wszystko zdążyć przygotować. Tempo mam chyba niezłe;-))), bo otwarcie już jutro - ZAPRASZAM





Od jutra wszystkie odbiory osobiste sklepu internetowego:
Wymarzone Wnętrze, pod adresem:
 
Wymarzone Wnętrze
ulica: Żegańska 48,
04-735 Warszawa
 
Serdecznie pozdrawiam
Gosia


17 komentarzy:

  1. Super!!!! Serdeczne gratulacje i duzo sukcesu :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo:-) Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Gratuluję i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo przejęta i dziękuję za wsparcie:-))) Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa!!!akurat po swietach bede w domu w wawie na krotkimnurlopiku, wiec moze uda mi sie wpasc do Twojego sklepu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło Cię gościć:-) Mam nadzieje, że się uda. Pozdrawiam serdecznie Gosia

      Usuń
  6. Umarłabym ze szczęścia w takim sklepie ! :-)) Gratuluję Ci i trzymam kciuki ,aby wszystko poszło po Twojej myśli i ,żeby klienci drzwiami i oknami się ładowali na wielki shopping ! :-))
    Żałuję ,że tak daleko .:-( Ale jeśli kiedyś przy okazji bym była w Wawie , to z pewnością odwiedzę sklep !

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Powodzenia sklep wygląda pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będzie więcej zdjęć, ale szyld będzie dopiero we czwartek, wiec dopiero wtedy zrobię więcej ujęć:-)Pozdrawiam Gosia

      Usuń
  8. Gratuluję i życzę powodzenia :))). Szkoda, że mam tak daleko, ale może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i oczywiście zapraszam serdecznie:-)) Pozdrawiam Gosia

      Usuń
  9. Jak to dobrze, ze pare dni temu mialam urodziny, idealny pretekst, zeby odwiedzic i kupic sobie prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Jaki piękny sklepik:-) Jaka szkoda, że ja w Krakowie, bo byłabym stałym bywalcem sklepu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję i cieszę się bardzo, że się sklep podoba:-)) Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie to wszystko wygląda. A sklep internetowy prowadzisz?

    OdpowiedzUsuń