wtorek, 5 marca 2013

ORGANIZACJA STANOWISKA PRACY:-))

Odkąd pamiętam, zawsze gdy zaczynałam jakiś ważniejszy lub nowy rozdział w moim życiu zaczynałam od porządkowania, najpierw pokoju (jeszcze w domu rodzinnym), teraz swojego domu a przede wszystkim stryszku, gdzie mam swój świat - moją pracownię. Oczywiście zbliżająca się wiosna i pierwsze promienie słoneczne są jak nowy początek, mobilizują mnie do realizacji wszystkich planów (jak wychodzi połowa to już sukces).
A więc porządki!
Wstyd się przyznać, ale straszny ze mnie bałaganiarz, gdy zaczynam malować, pakować przesyłki to robię straszny rozgardiasz, chociaż uwielbiam porządek nie potrafię go utrzymać. Dlatego wybaczcie moje dłuższe milczenie, ale musiałam ogarnąć mój mały świat i trochę mi "zeszło". Postanowiłam odświeżyć ściany i trochę wprowadzić zmian w ustawieniu mebli - ciągle mało mi miejsca:-).
Najważniejszą  jednak sprawą była nowa tablica do przypinania wiadomości i planów - tzw. PAMIĘĆ PODRĘCZNA- moja stara tablica, była już brzydka  i ponura - taka prosta korkowa.
Wzięłam więc białą ramę do oprawy obrazów, kawałek materiału TILDA i wykorzystując starą tablicę, stworzyłam swoją wymarzoną - taką trochę słodką.
Mam nadzieję, że się Wam podoba?


moja nowa tablica:-)))) 

parę zdjęć z pracowni.....

parę zdjęć z pracowni....
 
tablice i magnesy z mojego sklepu:-))
 
 
 
 
 
Pozdrawiam Was serdecznie
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz