środa, 13 listopada 2013

CIEPŁY...

Miałam dziś mały kłopot, gdy rano przeczytałam temat wyzwania - pierwsze, co przyszło mi do głowy to moje mieszkanie, ale na to przyjdzie czas w piątek:-)
Deszcz i przenikająca wilgoć sprawiły, że miałam ochotę na coś ciepłego i zrobiłam sobie pyszną, szybką zupę:-) - jak zauważyłam nie ja jedna;-)))

Wyzwanie - Dzień 3 - CIEPŁY... - talerz zupy idealny w taki listopadowy dzień.

 
 
ZUPA WARZYWNA
 
SKŁADNIKI:
2 ziemniaki,
1 pietruszka,
1 marchewka,
1 por,
1 mała cebulka,
2 łyżki zielonego groszku,
pietruszka zielona,
sól, pieprz
ok. 250 -300 ml rosołu ( mam zawsze w takich porcjach zamrożony)
 
PRZEPIS:
 
Warzywa pokroić - tak jak lubicie, cebulkę podsmażyć na łyżeczce oliwy, wlać 250 ml wody i rosołu, wrzucić pokrojone ziemniaki, po 10 - 15 minutach dodać resztę warzyw i  gotować, aż zmiękną. Doprawić i posypać pietruszką  - SMACZNEGO ♥   
       


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz