piątek, 19 lipca 2013

"ŻYCIE JEST PODRÓŻĄ"

Książki są dla mnie ważną częścią mojego życia, dzielę je na te, które po przeczytaniu "idą dalej" i na takie, które zostają na zawsze.
Są jednak książki, które lubię mieć blisko, tak by w każdej chwili poczuć ich dobrą energię.
Takie szczególne miejsce zajmuje: SUBIEKTYWNY PRZEWODNIK PO MAŁYCH PRZYJEMNOŚCIACH - pisany/ tworzony przez Mimi i Zorkiego.
Dziś otrzymałam część czwartą: " Życie jest podróżą" i jestem zachwycona, jak zwykle piękne zdjęcia i teksty (duża część czytania przede mną:-).
Choć brakuje mi systematycznych wpisów na blogu Mimi, to bardzo się cieszę, że realizuje swoje pasje, bo dzięki nim tworzy cudowny przewodnik.


Przy tym biurku zaczynam i kończę dzień więc przewodnik mam zawsze przed sobą jako inspirację:-)

 
 Droga Moniko i Sebastianie życzę Wam by tworzenie tego przewodnika sprawiało Wam tyle radości co mi, mogąc go czytać. Pozdrawiam Was serdecznie i czekam na część piątą - Gosia

7 komentarzy:

  1. tak Mim i Zorki bardzo lubie ich bruliony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak Ty tęsknię za wpisami Mimi na jej blogu; choć teraz wiem po lekturze 4 części,że życie jest podróżą...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest piękna i jak poprzednie, pokazuje co w życiu jest najważniejsze:-)Pozdrawiam Gosia

      Usuń
  3. :) Dobrze jest mieć właśnie taką inspirację, ja lubię zapamiętywać cytaty z różnych książek, chociaż nie zawsze je zapisują i później uciekają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię cytaty i tak jak u Ciebie czasem "uciekają":-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świat bez książek byłby do niczego!

    OdpowiedzUsuń